Booking.com
Usnadnit všem poznávat svět, to je poslání přední online rezervační platformy Booking.com. Ta si klade za cíl nabízet lidem zajímavé destinace a místa k pobytu, umožnit pohodlné cestování a doporučovat to nejlepší, co lze ve světě vidět a dělat. Společnost, která vznikla v roce 1996 v Amsterdamu, dnes zaměstnává přes 17 500 lidí ve dvou stovkách kanceláří v sedmdesáti zemích celého světa. V Praze se přesunula na novou adresu Na Příkopě 14, ze které bude obsluhovat český a slovenský trh. Důvodem odchodu z původního místa v budově Havlíčkova Plaza je jednak expanze společnosti, ale také touha po designově hezčích kancelářích. Ty nové mají plochu zhruba šest set metrů čtverečních a pracovat v nich může až 36 zaměstnanců. *
„Pražské kanceláře společnosti Booking.com v sobě spojují ducha cestování a zábavy. Vystihnout podstatu a cestovatelské zážitky různých destinací bylo pro designérský tým CBRE skutečnou výzvou. Chtěli jsme stvořit inspirativní pracovní prostředí, které bude nejen moderní, ale bude také působit osvěžujícím dojmem na zaměstnance i návštěvy. Prostor dostal industriální atmosféru — doplňky na stěnách a podlahách nebo světla a nábytek byly pečlivě vybrány tak, aby odkazovaly na staré budovy. Za zmínku stojí rovněž skleněné a betonové prvky podtržené světlými barvami. O pocit tepla se pak starají dřevěné součásti. Součástí kanceláří jsou i odpočinkové zóny nabízející pohodlné posezení a zelenou stěnu podél oken, díky níž toto místo působí velice uvolněně.“ *
„Booking.com je náš dlouhodobý klient, kterému dodáváme nábytek do celého světa. Přesto je každá nová kancelář velkou výzvou, protože potřeby i předpisy jsou v každé zemi jiné. Pražské sídlo nabízí velice přátelskou atmosféru, která podporuje tvořivost a týmovou práci. Osobité kanceláře Booking.com jsou krásným příkladem moderního přístupu k pracovnímu prostředí.“
* Zdroj: tisková zpráva CBRE