Komplexní služby
Zařizujete nové kanceláře? Pomůžeme vám s projektem od A do Z.
Ušetříme vám čas a starosti s řízením více dodavatelů. Celou vaši zakázku převezmeme a od začátku do konce ji zrealizujeme podle vašich představ. O komunikaci s dalšími partnery a dohled nad jednotlivými kroky se stará náš zkušený tým, který zodpovídá za to, aby vše od zadání přes projektování až po dodání nábytku proběhlo včas a v požadované kvalitě.
S komplexní službou ušetříte
až 25 % nákladů.
Fit-out projekty jsou ideálním řešením pro střední a velké firmy, které požadují od svého dodavatele nejvyšší kvalitu. Díky propracovanému systému řízení stavby, kontrole kvality odváděných prací a také společné pečlivé přípravě na začátku vám dokážeme podle náročnosti projektu ušetřit mezi 5–25 % celkových nákladů.
1.
Capacity planning
Ověření potřebné efektivní nájemní plochy.
2.
Space planning
Rozvržení mobiliáře s ohledem na provozní vazby.
3.
Design
Návrh designu kancelářských prostor.
1. Capacity planning
Uvažujete o novém sídle a rozhodujete se mezi několika budovami? Nevíte, která z možností je vhodnější pro vaše podnikání? Váháte nad tím, zda se do nových prostor vejdete? Pomůžeme vám již na začátku se základním funkčním a plošným prověřením jednoho či více objektů a předáme vám kvalifikované podklady pro správný výběr objektu a určení rozsahu pronajímatelné plochy.
2. Space planning
Chcete z nových prostor získat maximum? Potřebujete pomoc při vyjednávání o budoucím nájmu?
- Společně s vámi upřesníme představu, jak bude nový prostor fungovat. Určíme dispozice dle provozních vazeb, stanovíme počet nábytku. Zpřesníme náklady na stavbu.
- Jako konzultanti s dlouholetou zkušeností vám pomůžeme vyjednat nejlepší podmínky budoucího pronájmu.
3. Design
Zajímáme se o každodenní provoz ve vaší firmě. Od zásadních věcí jako je kapacita kuchyněk, postupujeme k důležitým detailům jako je různá výška podlah v jednotlivých místnostech, různé typy povrchů, podlahové krytiny, nebo kliky u dveří. Navrhujeme, řešíme dispozice, propočítáváme optimální rozložení nákladů. Vše domýšlíme a kombinujeme tak, aby výsledek odpovídal nárokům na ergonomii, hospodárnost a vyhovoval často přísným nárokům na firemní identitu.
Výrazové prostředky
- systémové příčky
- podlaha/koberec
- dveře
- grafika
- nábytek
- podhledy
Výstupem je studie interiéru - zadání pro projektovou dokumentaci.
Klíčové prostory pro design
4. Dokumentace
Připravíme pro vás projektovou dokumentaci v rozsahu dle stavebního zákona a zpracujeme projektovou dokumentaci potřebnou pro jednání s úřady, k nacenění stavby a pro realizaci. Výstupem je projektová dokumentace a výkaz výměr. V této fázi vzniká položkový rozpočet.
5. Další činnosti
Doplňkové služby, které pro vás zařídíme, abychom vám ušetřili čas při shánění dodavatelů. Spolupracujeme s prověřenými partnery a podle potřeby je doplňujeme lokálními firmami. Dohlížíme na kvalitu. Zařídíme vše od orientačního systému, návrhu grafiky pro tapety, polepů prosklených příček, dodávky akustických panelů až po pasportizaci nábytku a zaměřování prostor.
6. Projektové řízení
a autorský dozor
Náš zkušený projektový tým používá při plánování zakázek moderní nástroje pro tvorbu podrobných harmonogramů prací, takže přesně víte, kdy se co bude dít. Spolupracujeme při přípravě zadání stavby, podílíme se na výběru dodavatele, kontrolujeme proces výstavby (zápisy z kontrolních dnů), řešíme změny v průběhu stavby, komunikujeme s vámi, abyste si byli jistí, že vše běží podle plánu.
Aby konečný výsledek odpovídal návrhu, kontrolujeme pečlivě proces výstavby - provádíme tzv. autorský dozor.
7. Realizace stavební části
Nabízíme pomoc s realizací projektů již od úrovně shell & core. Začínáme v hrubé stavbě nové kancelářské budovy, nebo bouracími pracemi ve stávajícím objektu. V prázdném prostoru vytvoříme nejprve sami celý obvodový plášť podle stanovených dispozic a pokračujeme instalací nábytku.
Výhodou tohoto přístupu je, že se společně s vámi můžeme maximálně přiblížit individuální představě o vašich vysněných kancelářích. K výsledku také zpravidla dojdeme rychleji a s menšími náklady.
8. Interiérové vybavení a nábytek
Díky třiceti letům zkušeností nabízíme nadstandardní přístup k vašim nejnáročnějším požadavkům. Od celých pracovních míst, přes relaxační zóny, speciální akustická řešení až po doplňky na míru, vždy najdeme to nejlepší řešení přesně pro vás. Spoléháme na vlastní moderní výrobu a mezinárodní portfolio spolehlivých dodavatelů. Po celou dobu projektu je vám k dispozici náš zkušený obchodní tým.
9. Aftersales
Jsme tu pro vás i po předání hotového interiéru. Přestěhujeme vás ve spolupráci s prověřenými partnery na novou adresu, postaráme se o ekologickou likvidaci starého nábytku. A až se zabydlíte a časem zjistíte, že potřebujete doplnit některé části nábytku, cokoli zlepšit, nebo vyměnit, stejný tým je vám i nadále připraven splnit jakékoli další přání.