Obchodník do oddělení českého obchodu
Pracovní náplň je složena z několika hlavních pilířů. Jsou jimi: vyhledávání nových obchodních příležitostí prostřednictvím referencí, expanze současných klientů, ale také oslovení úplně nových, potenciálních klientů. Dále úzká spolupráce s projektovým oddělením, které je umístěno ve stejné části kanceláří. Account Management, neboli udržování a expanze současným aktivních klientů je samozřejmě také velmi důležitou součásti obchodní činnosti.
Nadřízenou osobou je ředitel obchodního oddělení pro Českou republiku a Slovensko.
PRACOVNÍ ČINNOSTI:
- vyhledávání nových obchodních příležitosti s možností uplatnění produktů společnosti
- podílení se na přípravě obchodních strategií pro konkrétní projekty
- aktivní účast na prezentacích a osobních jednáních se zákazníky
- vypracovávání cenových nabídek a kalkulací s důrazem na vytváření předepsané výše marže
- v průběhu zakázky je důležité řízení obchodně realizačního projektového týmu a dozor nad průběhem zakázky. Aktuální informace je nutné okamžitě přenášet na zákazníka s důrazem na minimalizaci rizik spojených s nekvalitní nebo pozdní dodávkou
- likvidace doručených zaevidovaných faktur spojených s jednotlivými projekty
- aktivní řešení případných vzniklých pohledávek za zrealizované projekty
- příprava obchodních smluv ve spolupráci se zastupujícím právníkem
ODPOVĚDNOST:
Po zaškolení budeme od nového kolegy očekávat následující:
- výbornou znalost a nabídku produktů společnosti, včetně cenových relací
- v případě pověření nadřízeným zaškolení nových obchodníků
- řádné dodržování zásad a předpisů bezpečnosti práce
- plnění stanovených cílů a dodržování dokumentů interní legislativy Integrovaného systému řízení (zejména ISO 9001, ISO 18000, ISO 14000, C-o-C)
POŽADUJEME:
- minimálně SŠ/ SOŠ – vzdělání technického typu není podmínkou
- praxe v oboru (roky): minimálně 5 let
- znalost AJ na pokročilé úrovni
- práce s PC
- spolehlivost a samostatnost
- komunikační a prezentační schopnosti
- rychlá orientace v prostředí trhu
- loajalita
- práce v týmu
- časová flexibilita a ochota cestovat
NABÍZÍME:
- perspektivní pracovní uplatnění v nadnárodní společnosti
- příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
- příležitost seberealizace v oblasti Financí
- firemní benefity (bonusy/prémie, mobilní telefon, notebook, příspěvek na penzijní/životní připojištění, flexibilní začátek/konec pracovní doby, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, příspěvek na vzdělání, možnost občasné práce z domova, firemní akce)
INFORMACE O POZICI:
Místo pracoviště: Praha 10 – Hostivař
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva
KONTAKT:
Monika Fiedlerová
Email: fiedlerova@ahrend.cz
Telefon: 739 624 471